mandag den 13. maj 2019

10. maj 2019 - Motion


Vi står op ved 9-tiden og tager god tid til morgenmaden. Derefter gik vi en af deres sædvanlige ture op langs en lille elv, hvor man havde anlagt trapper , så vandet rislede. Kastannierne blomstrede og det var rigtig smukt. Vi drejede fra elven og gik langs bakken eller bjerget, hvor vi efterhånden fik en fantastsik udsigt over området, med de sneklædte bjerge i baggrunden. Jeg tog ikke mange billeder, for jeg havde glemt at oplade kameraet, men jeg kunne heldigvis tage dejlige billeder med telefonen. Vi endte nede i dalen og gik så lags et andet vandløg næsten hele vejen hjem. Vi endte med at have gået nøsten 8 km, så både Rie og jeg nåede vort mål på 10.000 daglige skridt. Vi spiste frokost hjemme. Jeg nød Ries hjemmebagte rugbrød og vi fik skam også sild. Søren og jeg fik en snaps til. Vejret var blevet så fint, at vi kunne sidde på altanen og nyde solen. Søren havde taget noget oksekød op af fryseren. Kødet kommer fra en går lige uden for byen, så det kunne svært blive mere lokalt. Rie lavede "Boeuf Bourguignon".

Vi slappede af på altanen om eftermiddagen, mens maden simrede på komfuret. Jeg fik et karbad for min dårlige ryg. Det er dejligt, men det hjælper vist ikke rigtigt.

Vejret fortsatte, så vi spiste på altanen og tilbragte i øvrigt resten af aftenen derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar